Dołącz do naszego zespołu URSYNOTEKI czyli do Biblioteki Publicznej im. J. U. Niemcewicza w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy!
Szukamy specjalistki/specjalisty ds. Kadrowo/Płacowych.
Na CV wraz z listem motywacyjnym czekamy do 20 kwietnia 2023 r.
Dokumenty można wysłać drogą mailową na adres: sekretariat@ursynoteka.pl lub osobiście w kadrach Biblioteki Publicznej im. J. U. Niemcewicza w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, z siedzibą: 02-776 Warszawa ul. Wasilkowskiego 6.
Rozpoczynając współpracę z nami zyskujesz:
· Jasno określone warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
· Pracę w zespole opartym na partnerskich relacjach.
· Samodzielne stanowisko pracy i elastyczne godziny pracy.
· Szkolenia i możliwość poszerzenia wiedzy zawodowej.
· wynagrodzenie w ramch tabeli płac Ursynoteki zgodne z wykształceniem, kwalifikacjami i doświadczeniem.
Oczekujemy od Ciebie:
· min. 3 lata doświadczenia pracy w dziale kadrowo-płacowym na samodzielnym stanowisku do naliczaniu listy płac oraz w prowadzeniu akt personalnych;
· znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych;
· znajomości programu Enova 365 – warunek konieczny;
· umiejętności pracy w zespole, dokładności, zdolności analitycznych;
· współpracy z działem księgowości;
· otwartości na zmiany i komunikatywności;
· kompleksowego prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
· naliczania wynagrodzeń pracowników;
· rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, itp.;
· nadzorowanie terminowości badań lekarskich i szkoleń bhp;
· sporządzania sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON);
· sporządzania raportów i zestawień na potrzeby firmy;
· bieżącego monitorowania zmian w przepisach;
· wystawiania wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników;
· współpracy z instytucjami zewnętrznymi;
· sporządzania list płac;
· sporządzania deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON;
· rozliczania umów o pracę, umów cywilnoprawnych, umów o dzieło z prawami autorskimi;
· przygotowywania dokumentów i umów o pracę i zleceń;
· zakładania i prowadzenia akt osobowych pracowników;
· ustalania uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego, zasiłku
opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu;
· kontaktu z urzędami;
· wprowadzania przelewów bankowych;
· przygotowywania raportów i zestawień na potrzeby pracodawcy;
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie curriculum vitae z przebiegiem pracy i doświadczeniem zawodowym na adres: sekretariat@ursynoteka.pl do dnia 20.04.2023 r.
Dołącz do zespołu URSYNOTEKI, czyli do Biblioteki Publicznej im. J. U. Niemcewicza w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy!
Szukamy specjalistki/specjalisty ds. kadrowo/płacowych
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: sekretariat@ursynoteka.pl do dnia 24.04.2023 r. lub osobiste złożenie w Dziale Kadr Biblioteki Publicznej im. J. U. Niemcewicza w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Wasilkowskiego 6 w Warszawie.
Rozpoczynając współpracę z nami zyskujesz:
· jasno określone warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
· pracę w zespole opartym na partnerskich relacjach,
· samodzielne stanowisko pracy i elastyczne godziny pracy,
· szkolenia i możliwość poszerzenia wiedzy zawodowej,
· wynagrodzenie w ramach tabeli płac Ursynoteki zgodne z wykształceniem, kwalifikacjami i doświadczeniem.
Oczekujemy od Ciebie:
· min. trzech lat doświadczenia w pracy w dziale kadrowo-płacowym na samodzielnym stanowisku przy naliczaniu listy płac oraz w prowadzeniu akt personalnych,
· znajomości przepisów Prawa Pracy i przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
· znajomości programu Enova 365 – warunek konieczny,
· umiejętności pracy w zespole, dokładności, zdolności analitycznych,
· gotowości do współpracy z działem księgowości,
· otwartości na zmiany i komunikatywności,
· kompleksowego prowadzenia dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
· naliczania wynagrodzeń pracowników,
· rozliczania ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, zasiłków, itp.,
· nadzorowania terminowości badań lekarskich i szkoleń BHP,
· sporządzania sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON),
· bieżącego monitorowania zmian w przepisach,
· wystawiania wymaganych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,
· współpracy z instytucjami zewnętrznymi i urzędami,
· rozliczania umów o pracę, umów cywilnoprawnych, umów o dzieło z prawami autorskimi, umów zleceń,
· zakładania i prowadzenia akt osobowych pracowników,
· wprowadzania przelewów bankowych,
· przygotowywania raportów i zestawień na potrzeby pracodawcy.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie curriculum vitae z przebiegiem pracy i doświadczeniem zawodowym na adres: sekretariat@ursynoteka.pl do dnia 20.04.2023 r.